כל שבוע קורה לך משהו חדש בבטן.

מתגעגעת לשעות השינה שלך? זאת כרית ההריון שאת חייבת להכיר

אין ספק, העייפות בהריון בלתי נגמרת? עייפות במהלך ההריון מתחילה באופן שונה עבור כל אחד. חלק מהנשים אינן מרגישות את זה עד השליש השלישי, וחלקן מגלות שהן בהריון בגלל שעצמו עיניים כבר בשבע בערב. אבל למרות כל ההבדלים, זה אחד מאותם תסמינים שיישארו איתך עד הלידה. חשוב שתדעי שקשיים בשינה בהריון הם לא גזירת גורל ויש פתרונות נוחים שיוכלו להקל עלייך.
זמן קריאה:
6 דקות
שיתוף כתבה ב:

תוכן הכתבה:


הריון מלווה באתגרים בלתי צפויים רבים – ושינה טובה היא אחד מהם. הנה הסיבה שחלק מהנשים הרות מעוניינות בכריות הריון תומכות שנועדו להקל על כאבי ירך וגב.

כשחושבים על כאבי הריון, רבות חושבות על אי הנוחות של צירים ולידה. אבל 9 החודשים שמובילים ליום הגדול יכולים לגרום לך להרגיש שההריון שלך מלווים רק בכאב.
רוב הכאבים בהריון קשורים בדרך כלשהי, לחוסר תמיכה במהלך השינה; את נושאת הרבה משקל עודף בזמן גידול התינוק (שחלק גדול ממנו מתווסף בפרק זמן קצר) וזה מפעיל לחץ בכמויות אינטנסיביות על הגב, ועל ההירכיים ועצם הזנב, הרגליים וכפות הרגליים.

הריון מגיע עם הרבה אתגרים לא צפויים – שינה טובה היא אחת מהם. זו הסיבה שחלק מנשים בהריון מעוניינות בכריות הריון תומכות, שנועדו לסייע בהפחתת הלחצים, ולשפר את זרימת הדם ולמנוע ממך להתגלגל על ​​הבטן. אבל, עם כל כך הרבה אפשרויות בחוץ, זה יכול להיות קשה לדעת איזו מהן מתאימה לך. כדי לעזור לך, מצאנו את כרית הריון הטובה ביותר לפי השבחים שבהם זכתה על ידי סקר בקרב נשים בהריון בישראל.

"הייתי המומה מכמה שהכרית הזו גדולה, וכמעט החזרתי אותה", כותבת "מיכל חסון", אבל דעתה השתנתה לאחר שהשתמשה בה. למעשה, "השתמשתי בה מדי לילה במשך 4 החודשים האחרונים, ואני פשוט לא יכולה בלעדיה היא הצילה אותי."

גם בשלב המוקדם של ההריון, הנחתי את הכרית בצדי הגב כדי לדחוף אותי מלהירדם על הגב, ומאוחר יותר מתחת לבטן בשביל תמיכה נוספת"

כרית הריון בצורת U היא הטובה ביותר להריון שלך

יש הרבה כריות הריון בצורת אותיות בשוק, אבל מחקרים מצאו שצורת ה- U מציעה להן את הגמישות הגדולה ביותר, כולל אחת שמעדיפה את צורת ה- U על פני כריות C -curve האחרות, כי בדרך כלל נשים בהריון משנות תנוחה לעיתים קרובות במהלך השינה וצורת ה U מאפשרת לך לעשות את זה מבלי לפגוע באיכות השינה שלך. " אחרת אומרת שהכרית הזו "עוזרת לי להירדם בקלות על ידי מתן תמיכה לגב שלי, כמו גם שהצד השני יתמוך בבטן שלי ויעבור בין הרגליים". ומכיוון שלכרית ההריון הזו בצורת U יש כיסוי מכותנה אורגנית, היא "נושמת, כך שהיא לא מזיעה". היא עוד מתארת את הבד כ "לא עבה, מה שאני אוהבת, הוא גם סופר נוח ולא מגרד, והבד רך ולא שורט בכלל". וכל היופי שהציפית ניתנת לכביסה ושניתן להשתמש בה לאורך כל ההיריון וגם אחריו, "בדרכים שונות בישיבה וגם ככרית הנקה כשהתינוק מגיע".

מסתבר שכריות הריון יכולות להיות נהדרות גם עבור אנשים שאינם בהריון שרק מנסים למצוא תנוחות שינה נוחות שלא מפעילות לחץ על עמוד השדרה שלנו.

אני מודה ומתוודה, אני לא בהריון ורכשתי את הכרית של  CaritLi ופשוט הופתעתי מהנוחות.
בגלל צורת ה-U שלה, הוא עוטף את כל הגוף שלי, אני יכולה גם ללפף את הידיים שלי סביבו והתחושה היא כמו לחבק דובי ענק שתומך בך.
גילוי נאות: בדקנו את הכרית בעצמנו במשך שלושה וחצי שבועות, ואנחנו לא יכולים להתעלם מהעובדה שאיכות השינה שלנו השתנתה מקצה לקצה אני כבר לא מסתובבת כמו סביבון במהלך הלילה כדי להתמודד עם כאבי הגב שלי, אפילו הופתעתי לגלות שכל איכות השינה שלי התבססה על כרית ולא על המזרון כמו שרובנו נוטים לחשוב ואפילו בעלי ביקש באחד הלילות שנזמין כרית גם בשבילו.

הכרית מגיעה בכמה צבעים שונים ונעימים לעין, החיסרון שהצבעים מתחלפים לעיתים קרובות כך שמאוד קשה להחליט, אבל לא משנה איזה צבע תבחרי, כל הציפיות ניתנים להסרה ולהחליפם בהמשך.

הריון הוא זמן של שינוי פיזי ורגשי מדהים.
בעוד הגוף שלך מכין את עצמו לטפח את חייו הגדלים של תינוקך, את עלולה לחוש בכאבים שלא חשבת עליהם, ולישון פחות טוב ממה שאת צריכה.
אבל, בעזרת כרית ההריון בעלת הצורה, U ללא ספק תעזור לך להפחית לחצים על הגב, הבטן, הירכיים, עצם הערווה, הרגליים וכפות הרגליים.
וסוף סוף לישון כמו שצריך ללא כאבים בכל מהלך ההריון שלך.

יתרונות

  • הכרית היחידה שמיוצרת בישראל.
  • הציפית מיוצרת מ-100% כותנה אורגנית איכותית.
  • היא מקלה על כאבי הגב ומפחיתה את תחושת הלחץ והאי-נוחות.
  • הגודל וצורת ה-U המיוחדים שלה מעניקים תמיכה אידיאלית להריוניות ומאפשרים שינה מפנקת, בטוחה ורציפה.
  • משמשת גם ככרית הנקה סופר-נוחה גם בזמן שכיבה.

משלוחים ממש מהירים עד 48 שעות זה אצלך בבית.

חסרונות

אז כמה הכרית עולה?

נכון שיש מגוון רחב של כריות הריון בשוק אבל פה תקבלי את התמורה הטובה ביותר, באחריות !
נכון לעכשיו תוכלי לקנות את הכרית בעלות של 398 ש״ח כולל דמי משלוח עד הבית בתוך 48 שעות בלבד! מחיר הוגן לשלם עבור כרית שהיא חובה לכל מי שמצפה ורוצה להעניק לעצמה ולתינוק שלה את הטוב ביותר!

אז איך מזמינים? זה נורא פשוט וקל…

  • הזמיני את הכרית ההריון של כרית לי מהאתר הרשמי לחצי כאן.
  • ההזמנה באתר 100% מאובטחת והמשלוח לוקח רק 48 שעות.
  • תהני מפיקוח בסטנדרט הגבוה ביותר כדי להבטיח לך הריון נעים ושינה טובה ומתוקה.
    טיפ: הכריות של כרית לי נחטפים מהר, אנו ממליצים להזמין מהר לפני שמלאי הצבע האהוב עלייך יגמר.
חיפוש
אפליקציה של יולדת

מומלץ לגלוש באתר בכל הדפדפנים למעט אינטרנט אקספלורר

דילוג לתוכן